BANANAS!!

Fan va fort tiden går? jag förstår ingenting!

Var iallafall på Banken igår. Fest och dans, det var trevligt. Idag åkte jag till Västerås. What's the dealio med att åka till Västerås varje gång jag är bakis? jävligt jobbigt framtids scenario om det ska vara så varje gång. Då är det slut med bärs för min del iallafall.

Nyår imorgon?är det då dags för en Lennys årskrönika?
KEEP IT ROLLLLIN´

...Jag orkar fan inte.

Bäst med 2007: Lollos 18-års fest, Ölkvällar hos Uddan med grabbarna, In flames i Mariestad, Teneriffa med Toste, fina kvällar på Hatten, Grycksbo safari, Studentveckan, Hultsfred-07,Midsommar hos Lollo, Beastie Boys i sthlm, Tellberg med Toste, Gredos, Tiden i Lom,Norge, När Lollo och Toste kom på besök,Tostes nya lägenhet, Sthlm besök hos goda vänner, Bruce Springsteen på Globen och tiden hos Figge.

Sämst med 2007: Allt jävla plugg, Allt jävla jobbande, Min mp3, Att alla snodde mina cyklar hela tiden?, Dumma misstag ( mer än vanligt), Att jag var utan Vänner+familj+man alldelles för länge, projektarbetet ( vilket var rätt så kul iofs, men det var inte på grund av judn..eller?), att vi inte gick fram till Mike D och adrock, Pet shop boys på hultsfred, BERGMAN DOG, vänner flyttade. iväg.


Jag känner att detta får räcka, 2007 var ett jävla bra år. Må 2008 vara med er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback