I have a dream

Drömde den konstigaste drömmen någonsin i natt.

Jag var på In flames turné tillsammans med min klass. VI åkte alltså runt med in flames.
Klassen var inte alls min vanliga klass utan ett ihop plock av helt random folk.
Under hela drömmen gick en röd tråd som handlade om att filosofiarbetet skulle vara klart.

Under denna turné så pågick det ett antal tävlingar där alla i klassen tävlade emot varann. Den som förlorade fick åka hem. En dag skulle jag tävla emot Toste. Tävlingen gick ut på att få den andres huvud under ytan i en jätte bassäng av köttfärs. Jag vann dock!

Sen minns jag att vi var på en massa in flames konserter och en konsert stod jag och kollade tillsammans med Figge. Sen stod Anders i In flames bredvid oss. Jag satte mig ner och hade på mig mina vita converse, då sa Figge: "aamen förfan, ta av dig dom där". Då blev Anders jätte sur eftersom han tydligen var ett converse fan.
Sen sa han till mig att jag måste vakna upp snygg varje dag. Jag mådde som en gud i drömmen eftersom Anders sagt att jag var snygg.

Sen vaknade jag. Inge bad i färs eller In flames anders så långt ögat kunde nå. Zynd


http://www.youtube.com/watch?v=UTHNC_3mNXU

Det var en mongolid som spelade in det eller något, men det är iallafall braaaa skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback