you know I'm bad

Har känt mig helt utslagen dom senaste dagarna. Helt matt av denna förkylning.
Igår så lunchade jag iallafall med moffen,moster,mamma o syrran på kopparhatten. Mycket god veg. buffé där, uppskattas. Sen på kvällen var det jag o gawlsen som käkade godis o glodde på tv. HALV 12 var vi vrål trötta o kathy hade somnat vid ett flertal tillfällen.

Resan har knäckt oss, och det mår vi jävligt bra över.


Idag ska jag käka mat med mejton,moa,figge och mattias. Det ska bli cooozy.
Snackade även med kärran idag och det kändes precis som vanligt när man hörde hennes röst i telefonen, sjukt att det kan låta så nära men är så långt bort.

  

Där bjuder jag på gerrrryyymt snygga pics på de tre vännerna..........


.... och KEO

HÖJT

Kommentarer
Postat av: Malin

Så snygga bilder haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback