Sell out


There's always something different going wrong
The path i walk is in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me makes things better?

Ännu en torsdag börjar gå mot sitt slut. igen.
Skolan idag var inte särskilt ansträngande alls, sovmorgon sen var MDK'n inställd så jag glassade hem i solen vid ett-tiden.
Stannade på Ica och köpte en ananasglass och lite proviva fruktdryck. Fina grejer kan jag lova.
När jag kom hem la jag mig i soffan och läste lite Da vinci koden, somnade dock i några timmar.

En nachotallrik och cola senare sitter jag här och lyssnar på bullet for my valentine ( var ett tag sen) och inväntar simpsons och family guy. Kan den här dagen blir mer spännande? icke!

tjoppidopp hej!

idols

skulle gifta mig med de här två underbara männen när som helst, var som helst, hur som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback