Talk

Vädret är verkligen piss på alla plan idag. Skolan kändes extremt onödig, den här dagen är kall och grå.
Ska ju tydligen bli storm..Jag får bunkra upp med 700 st bruna böner-konserver. Jag ska bli en sån där riktig dåre som brukar vara med i Bullshit eller typ en amerikansk dokumentärfilm. En dåre som tror att världen går under vilken dag som helst och måste köpa upp halva ÖB's lager för då kommer man att klara sig. En dåre som sitter där med en orange militär-tröja pch gröna socker mumsande på billiga nudlar och konserver nere i källarrummet. Sen ska jag göra ett program om det för att visa alla människor ute i världen att jag har "rätt" och att alla måste göra som jag. Zooma in mig med uppspärrade ögon och skärrad blick. ahh..kan bli fin tv det.

shit, jag vet ingen annan som skriver lika mycket skit som jag.








Dagens höstigaste och bästa låt: Coldplay-Talk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback