Langos i rätt riktning

Har varit några helt superba dagar här, dom har inte varit särskilt bra för hälsan men snart kan man vila
(om tre veckor, efter skolavslutning,hultsfred,midsommar)

Haft en soft vecka med lite jobb och mycket bärs.I torsdags flanerade jag,johan,ante och udo runt och kikade lite på stan, vi mådde rätt dåligt av alla syner men det var ju fint väder.

 Vart förfest hos Udo the man i fredags. Sedan drog gänget ner på stadens torg och vi dansa våra lurviga till Linda B senare chippade vi in på pallan. Pallan, vilket jävla ställe är allt jag säger. Konstig kväll, full med obehag men ändå många skratt och happy hour.
Gick upp klockan 9 dagen efter, kände mig fan inte redo för en dags arbete. Men jag lyckades iallafall överleva det hela, plus att jag anordnade en grillförfest senare som var mycket värd!
Jag,udo,mejton gick ner på stan sent på kvällen och pratade om allt möjligt, sedan vek folk av och nytt folk kom. Det vart gratis karusell, en langos ( bjöd fan bort 1/3 av den till Gurra), gammalt och nytt folk och sen en direkt hemgång på det!

Idag var det väll tänkt att jag skulle städa huset, men de får vänta tills nån gång. ikväll kommer iallafall KATHY, the one and only ,hit och kikar på film.

howdy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback